مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-21حوادث

کشف پنج هزار تن شکر احتکار شده در اردبیل 


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط پنج هزار تن شکر احتکار شده از انبارهای شهر اردبیل خبر داد.

- سردار هوشنگ حسینی 31 خرداد در جریان شناسایی و دستگیری عوامل احتکار مواد غذایی در اردبیل اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل با کسب اطلاعات مردمی و گزارش های فراگیر عمومی موفق شد تا این انبار را که مواد غذایی و شکر در آن احتکار شده بود، شناسایی کند.

وی تصریح کرد: در یکی از خیابان های محله وحدت این انبار شناسایی و از آن بیش از پنج هزار تن شکر احتکار شده به ارزش 770 میلیارد ریال کشف و ضبط شد که به صورت غیرمجاز و بدون ثبت اطلاعات در سامانه انبارها ذخیره سازی شده بود که در این زمینه دو نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل تلاش می کند تا در جهت آرامش بخشیدن به وضعیت بازار عرضه و تقاضا و همچنین کاستن از التهابات کاذب سودجویان و دلالانی که در این فرآیند اختلال ایجاد می کنند، برخوردی جدی کرده و به نوعی با محتکران و مسببان نابسامانی بازار برخورد کند.

حسینی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ده ها تن مواد غذایی، بهداشتی و همچنین مایحتاج ضروری مردم که توسط عده ای محتکر در انبارها ذخیره سازی شده بود، کشف و ضبط شده و در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پنج هزار تن شکر احتکار شده در اردبیل 

کشف پنج هزار تن شکر احتکار شده در اردبیل